Małe Elektrownie Wodne - Forum społeczności

Małe Elektrownie Wodne w polsce, forum, serwis, automatyka, sterowanie, projekty, turbiny, turbina, kaplan, franciss, montaż, konsultacja, portal
Teraz jest poniedziałek, 16 czerwca 2025, 00:06

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: sobota, 11 marca 2006, 17:53 
jestem tu nowy

Jestem studentką Centrum Europejskiego UW. Właśnie zaczynam pisać pracę o MEW, a dokładniej na temat:Aspekty prawne i ekonomiczne powstania, przyłączenia do sieci energetycznej oraz eksploatacji MEW w Unii Europejskiej na przykładzie…

Poszukuje kogoś, kto mógłby mi pomóc, wprowadzić w tematyke. Potrzebuje konkretnego przykładu.
Sama jestem pracownikiem E.W. Dębe, jednak jedyne na czym sie znam, a co dotyczy firmy w której pracuje, to prowadzenie obsługi administracyjno-biurowej. Poczatkowo chciałam opisać funkcjonowanie E.W. Dębe, ale jest Elektrownia wystarczajaco nowa, ani samodzielna.

Czekam na kontakt. :)

Katarzyna (dokladniejsze dane na privie).

Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 12 marca 2006, 15:54 
jestem tu nowy

Jeszcze raz prosze o odzew.
Z ilości wyświetleń wnioskuje, iż na mój post musiał natknać sie ktoś, kto mógłby mi pomóc.

Bardzo zależy mi na pozyskaniu jakiejś pomocy. Rzadko o nią proszę, ale czuje że nie dam sama rady. MEW (pomimo małych rozmiarów) mnie przerastają.

Pozdrawiam. :)

Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 12 marca 2006, 16:21 
młody elektrowniarz
młody elektrowniarz

Cześć Kasiu
Większość właścicieli MEW ma już żony które bardzo ich kochają a oni je. Ja jeszcze nie mam żony ale nie mam też MEW, więc Ci nie mogę pomóc.
Musisz uzbroić się w cierpliwość a być może ktoś odpowiedni przeczyta Twój post.
Pozdrawiam :lol:

Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 12 marca 2006, 23:10 
starszy elektrowniarz
starszy elektrowniarz

[quote:56a53a5c35="sc14"]Cześć Kasiu