Małe Elektrownie Wodne - Forum społeczności

Małe Elektrownie Wodne w polsce, forum, serwis, automatyka, sterowanie, projekty, turbiny, turbina, kaplan, franciss, montaż, konsultacja, portal
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 11:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: sobota, 10 marca 2007, 22:56 
Offline
jestem tu nowy

Dołączył(a): sobota, 10 marca 2007, 01:00
Posty: 1
witam,

jestem studentką szkoły biznesu i na przedmiot- 'elemnty ekologi' robię prezentacje o elektrowniach wodnych. nie jest jednak latwo znalezc wszystkie niezbedne informacje. byc moze bedziecie w stanie mi pomoc ;)

chcialabym wiedziec czy jest jakis unijny program ktory wspiera powstawanie elektrowni wodnych

jakie sa koszty wybudowania elektrowni,
dowiedzialam sie ze koszt budowy mew to okolo 500.000-600.000 tys zl- czy to prawda? interesuje mnie też koszt największych w Polsce i na świecie.

ile wynoszą koszty ekspoatacyjne elektrowni wodnej?

jak się można utrzymać z posiadania elektrowni?

oraz co zwykli polacy powinni wiedzieć o mew :)


bede Wam bardzo wdzięczna za pomoc.
poszperam jeszcze tutaj na forum ale jezeli wiecie gdzie konkretnie szukac dajcie znac.

sredecznie pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

Kasia Cz.
:mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 11 marca 2007, 08:21 
Offline
starszy elektrowniarz
starszy elektrowniarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 24 lutego 2005, 01:00
Posty: 405
największa to tama trzech przełomów w chinach, produkuje tyle prądu że szejkowie arabscy nasyłają na nią ekologów, bo psuje im interes, w Polsce podobnie, miał być program kaskady dolnej Wisły, czyli jeszcze 3 tamy podobne do tych we włocławku, ale ekolodzy we współpracy z mafią paliwowa zablokowali projekt, twierdząc że Elektrownia Węglowa Bełchatów, albo Elektrownia Jądrowa jest bardziej ekologiczna :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 12 marca 2007, 19:01 
Offline