Małe Elektrownie Wodne - Forum społeczności

Małe Elektrownie Wodne w polsce, forum, serwis, automatyka, sterowanie, projekty, turbiny, turbina, kaplan, franciss, montaż, konsultacja, portal
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 24 lutego 2012, 19:56 
Offline
jestem tu nowy

Dołączył(a): piątek, 24 lutego 2012, 19:47
Posty: 3
Lokalizacja: Gdańsk/Stare Miesto Czechy
Witam
wybaczcie jek bede zadawał nie precyzyjne pytania.ale jestem totalnym amatorem w tych tematach
Przez moją posesje przepływa szybka rzeczka ( tak mi się wydaje),jest płytka z jakies30 cm,ale mogę wybrac kamienie , czy ,istnieją opowiedznie turbiny,ktore by zasiliły by gospodarstwo domowe,i


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 25 lutego 2012, 08:48 
Offline
starszy elektrowniarz
starszy elektrowniarz

Dołączył(a): poniedziałek, 19 kwietnia 2004, 01:00
Posty: 677
Lokalizacja: Częstochowa
Czytałeś Kubusia Puchatka? Wiesz co to są "misie-patysie"? Jeśli nie to zajrzyj do Wikipedi i napisz jaka szybka jest ta Twoja rzeczka, z pomiarów a nie na oko, i jaka szeroka.
A jeśli dłużej tu pobędziesz to zrozumiesz przestrogę - Strzeż się szama. :wink:
Wesoło pozdrawiam

PS. Jak paramatry wody będą sensowne to dużo podpowiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 25 lutego 2012, 10:52 
Offline
jestem tu nowy

Dołączył(a): piątek, 24 lutego 2012, 19:47
Posty: 3
Lokalizacja: Gdańsk/Stare Miesto Czechy
Witam
Rurki Pilota nie posiadam :wink:
Ale dokonałem pomiaru metodą harcerską,,prędkość to dokładie 1m/1s, szer.4m


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 26 lutego 2012, 19:12 
Offline
starszy elektrowniarz
starszy elektrowniarz

Dołączył(a): poniedziałek, 19 kwietnia 2004, 01:00
Posty: 677
Lokalizacja: Częstochowa